نوشتار عدالت

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان گرامی و گرانقدر
در این ویلاگ تلاش بر آن است که بتوانیم مباحثی در حوزه های زیر را تقدیم حضور دوستان نماییم:
1.مدیریت بازرگانی
2.عدالت
3.آموزش و پرورش
این حوزه های علاقه من می باشند که در این حوزه ها مشغول به فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی هستم.

طبقه بندی موضوعی

چگونگی تولید محتوا در 30 روز اینستاگرامی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۱۲ ب.ظ

اعتقاد ما این است که وقتی نوبت به وبلاگ نویسی برای مشاغل می رسد - محتوای پادشاه است - از جمله رسانه های اجتماعی و محتوای اینستاگرام. اخیراً ، ما به طور خاص با اینستاگرام وسواس کرده ایم. بنابراین ، برای کمک به شما در آماده شدن برای ماه مه و برنامه ریزی محتوای اینستاگرام خود ، ما لیستی از 8 مرحله برای طوفان مغزی را برای همه چیزهای جالب و شگفت انگیزی که می توانید داشته باشید و برای ساختن آن آگاهی از برند در اینستاگرام ایجاد کرده ایم.

در حالی که ما به این ایده ها می پردازیم ، حتماً به مواردی توجه کنید که مربوط به مخاطب و طاقچه شما باشد. اولین چیز این است که ابتدا - شما باید بدانید که همه سیستم عاملهای مختلف رسانه های اجتماعی برای هر چند وقت یکبار می توانند و باید محتوای جدیدی را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال ، در توییتر ، می توانید پست ها و پیوندهای جدید وبلاگ را چندین بار در ساعت به اشتراک بگذارید و بسته به موارد زیر باشد ، بسیاری از مردم متوجه فرکانس نمی شوند.

با این حال ، در اینستاگرام ، باید محتوای جدید خود را فقط 1 تا 3 ارسال جدید در روز نگه دارید. با این حساب ، شما می خواهید "خود ارتقاء" را به حداقل نگه دارید زیرا این امر می تواند در اینستاگرام فشار بیاورد. آنچه بیشتر ممکن است توجه شما را جلب کند و مورد توجه بیشتری باشد ترکیبی متعادل از محتوای تبلیغی با محتوای ایجاد روابط است.

اکنون که موارد بالا را می دانید ، مراحل ساخت یک ترکیب متعادل از محتوای اینستاگرام را طی کنیم.

 

 

 

مرحله 1: ایجاد مباحث اجتماعی و اجتماعی ماهانه -
دانستن آنچه در طول ماه می خواهید ارسال کنید به همین سادگی است که چند دقیقه برای مشاهده تقویم در پیش رو دارید و توجه به مواردی را که مخاطبان شما برای دیدن ، خواندن ، به اشتراک گذاری و درگیری با آن لذت ببرند. دانستن آنچه در فرهنگ عامه به وجود می آید بازاریابی اجتماعی 101 است. اگر شما حداقل در بعضی مواقع پست های رسانه های اجتماعی را در اطراف این مضامین به اشتراک نمی گذارید ، فکر می کنم متوجه می شوید که فرصت های ارتباط با دنبال کنندگان جدید را از دست نمی دهید.

مثلاً اسکار را بگیرید. اسکار معمولاً در ماه فوریه است و اگر شما یک وبلاگ نویس مد هستید ، بهتر است آن را بدانید و برنامه های رسانه های اجتماعی خود را در مورد رویدادهای مهم مانند اسکار برنامه ریزی کنید. هرچه بیشتر با مضامین محبوب در رسانه های اجتماعی خود درگیر شوید و از هشتگ های مربوطه استفاده کنید ، بیشتر احتمال دارد که برای دنبال کنندگان جدید و موجود مورد توجه قرار بگیرید. بنابراین ، حتماً یادداشت بردارید و هر نوع تعطیلات یا موضوعات محبوب را برای ماه در نظر بگیرید و ایده های خود را بنویسید که فوراً شما را به عنوان محتوا شایسته قلمداد کند. به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ نویس سلامت هستید ، ممکن است بخواهید انرژی زیادی را روی "ماه سلامت روانی" متمرکز کنید؟

 

 

 

نمونه ای از مضامین تعطیل / مباحث نظارت:
روز اول ماه مه
روز مادر
سینکو د مایو
روز ملی معلمان
روز یادبود
ماه مه ماه سلامت روان است
ماه مه ملی بدنسازی و ورزش ماه است
ماه مه ماه میراث آمریکایی آسیا است
ماه می ماه میراث فرهنگی یهودیان آمریکایی است
ماه مه آگاهی از سرطان پوست است
ماه مه ملی دوچرخه است
در اینجا لیستی کامل از دیگر تعطیلات منحصر به فرد و عجیب در ماه می ارائه شده است.

 

 

 

مرحله 2: ایجاد مهم و مربوط به هاستاگ -
هشتگ ها در اینستاگرام و توییتر مهم هستند. این کلمات کوچک که با # شروع می شوند راهی هستند که مخاطبان شما قصد دارند محتوای شما را پیدا کنند. در صورت بروز مه ، ممکن است بخواهید در صورت بروز اهمیت ، به هشتگ های معروف توجه کنید.

با این حال ، هشتگ هایی وجود دارد که در طول ماه مه محبوب هستند که می توانید در مورد استفاده از آن برنامه ریزی کرده و تحقیقات مربوط به جایگزین را شروع کنید.

به عنوان مثال ، می خواهید دریابید که #mothersday بسیار با بیش از 8 میلیون کاربرد استفاده می شود. اگر صاحب مغازه ثابت هستید ، استفاده از چیزی مشابه #mothersday اما با استفاده کمتر مانند #mothersdays یا #mothersdaycard را در نظر بگیرید. با استفاده از هشتگ که به همان اندازه مورد استفاده قرار نمی گیرد ، تضمین می شود پست شما در روز استفاده از بین نرود ، بلکه به تماشای پست شما کمک می کند تا مخاطبی که هنوز احتمال دارد محتوای شما را پیدا کند ، دیده شود.

 

 

قدم 3: از وقتی طرح های جدید BLOG را منتشر می کنید ، طرح ریزی کنید
درست مانند این تقویم محتوای اینستاگرام ، مهم است که درباره پست های مختلف وبلاگ و مواردی که ماه ها در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید ، ایده داشته باشید. این تقویم سرمقاله شما محسوب می شود.

با تقویم سرمقاله خود ، چند قسمت از تقویم محتوای اینستاگرام خود را پر کنید و زمانی برنامه ریزی کنید که پست های اخیر وبلاگ خود را تبلیغ کنید و گزینه های رایگان را برای پیروان خود انتخاب کنید.

 

 

مرحله 4: لیستی از سرمایه گذاران یا افراد زیر را بهMENTION بنویسید
ذکر دیگران راهی عالی برای افزایش دسترسی شما به افراد جدیدی است که شاید از برند شما آگاهی نداشته باشند. بنابراین ، در تقویم محتوای اینستاگرام خود چند روز صرفه جویی کنید تا افراد @ متصدی و تأثیرگذار را که مربوط به طاقچه شما هستند. این افراد ممکن است تأثیرگذار باشند که مخاطبان شما ممکن است قبلاً دنبال کنند یا شخصی که فکر می کنید ممکن است بخواهد از آنها پیروی کند ، باشد.

 

 

قدم 5: در نواحی با نکات و ترفندهای مرتبط با سوله خود را پر کنید
با به اشتراک گذاشتن دانش خود ، چه راهی بهتر برای ایجاد اقتدار در طاقچه خود دارید؟ استفاده ساده از نکات و ترفندها روشی عالی برای افزایش آگاهی از نام تجاری شماست بلکه به شما کمک می کند. این نوع ارسال ها عالی هستند زیرا تبلیغی نیستند اما در موضوع باقی می مانند. هک - چرا نه فقط یک نقل قول مستقیم از یکی از پست های اخیر وبلاگ خود بکشید؟

 

 

مرحله 6: در چند داستان و محتوا درباره خودتان پر کنید
دنبال کنندگان شما همیشه نمی خواهند درباره شما بشنوند ، اما خوب است که در یک یا دو روز در تقویم اینستاگرام خود گول بزنید ، جایی که به موارد زیر کمک می کنید تا شما را بهتر بشناسند. اینها می توانند پست هایی در مورد چگونگی آشفتگی (یا سازمان یافته) فضای کار شما باشند یا این می تواند یک داستان طولانی در مورد چگونگی شروع کار در تجارت باشد.

 

 

 

مرحله 7: به نقل قول های انسانی و جذاب اضافه کنید
نقل قول ها و شوخ طبعی ها دارای اندازه نیش کوچک هستند اما دارای پست های ارزشمندی هستند که بعنوان پرکننده عمل می کنند. در حقیقت ، ممکن است متوجه شوید که این موارد بیشترین لایک و یا اظهار نظر را به دست می آورند ، زیرا این موارد سریع و آسان برای ارتباط طرفداران شما است.

 

 

مرحله 8: همه تصاویر و پیوندهای مربوطه را جمع کنید
آخرین مرحله شما برای پر کردن تقویم محتوای اینستاگرام خود ، جمع آوری تمام تصاویر ، گرافیک ها و پیوندهای مرتبط است. شما می توانید این کار را به راحتی با صرف یک روز یا دو دسته ایجاد و تیراندازی تصاویر یا بارگیری عکس های سهام مانند عکس هایی که در کتابخانه عکس سهام رایگان ما وجود دارد ، انجام دهید.

آنجا آن را دارید! 8 مرحله برای ایجاد و پر کردن این تقویم محتوای اینستاگرام در این ماه. موفق باشید و فراموش نکنید که می توانید از همین مراحل برای هر ماه استفاده کنید. در اینجا نمونه ای از آنچه ممکن است یک ماه از محتوا باشد به نظر می رسد:

 

 

 

 

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی