نوشتار عدالت

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان گرامی و گرانقدر
در این ویلاگ تلاش بر آن است که بتوانیم مباحثی در حوزه های زیر را تقدیم حضور دوستان نماییم:
1.مدیریت بازرگانی
2.عدالت
3.آموزش و پرورش
این حوزه های علاقه من می باشند که در این حوزه ها مشغول به فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی هستم.

طبقه بندی موضوعی

تولید محتوا در مواد بهداشتی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ق.ظ

نمونه هایی از بازاریابی پرقدرت با محتوای بهداشتی
بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی منحصر به فرد در ارائه مطالب قانع کننده ای هستند که نه تنها بینش مخاطب بلکه به نتایج تجاری منجر می شود. با توجه به ماهیت آنها ، بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی مملو از متخصصان موضوع (پزشکان و سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی) هستند که به طور روزمره به امور زندگی و مرگ می پردازند. به بیان ساده تر ، این ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، با هماهنگی روزنامه نگاران و بازاریابان باتجربه ، می توانند پاسخ های معتبری را برای برخی از متداول ترین و سؤال های مکرر که بیماران از آنها می پرسند ، ارائه دهند - این که آیا آنها در مورد یک روند جدید رژیم غذایی هستند یا چیزی پیچیده تر مانند جراحی تعویض مفصل ران.

کلینیک کلیولند و کلینیک مایو ، که اغلب به عنوان دو از بهترین بیمارستانهای جهان ذکر می شوند ، به شدت برای شروع انقلاب در بازاریابی محتوای بیمارستان مورد اعتبار هستند. کلینیک مایو ، شاید با تجربه ترین بازیکن فضای موجود ، کتابخانه گسترده ای از منابع را برای بیماران بالقوه در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر وبلاگ بیمار و کارمند ، که علاوه بر وبلاگ بیمار و کارمند در سال 2009 راه اندازی شده است ، به آنها در جهت یابی در تشخیص های احتمالی و برنامه های درمانی کمک کنند. چند سال بعد ، کلینیک کلیولند Health Hub را که اکنون ملزومات بهداشتی است ، راه اندازی کرد تا از بازاریابان و بیماران به طور یکسان تحسین کند.

 

اما فراتر از پاسخ دادن به سؤالات بیماران احتمالی ، بیمارستانها و سیستمهای مراقبت بهداشتی فرصتی برای ایجاد جوامع آنلاین پشتیبان و جمع آوری بینش برای کمک به بهبود مراقبت از بیماران خود دارند. همانطور که اخیراً خاطرنشان کردیم ، محتوای Northwell Health باعث مکالمات آنلاین متعددی شده است ، در حالی که طرفداران دوستان و عزیزان را به خواندن مقاله و تماشای فیلم برچسب گذاری می کنند. این نوع بازاریابی محتوا اساساً به بیماران اجازه می دهد تا به عنوان یک برنامه ارجاع برای سیستم بیمارستان عمل کنند.

Northwell Health همچنین به جستجوی صدای پیشگام و بازاریابی مراقبت های بهداشتی نیز کمک کرده است. ادغام الکسا سیستم بیمارستان نه تنها اطلاعات مربوط به مکان را برای خدمات نزدیک بلکه زمان انتظار ER نیز فراهم می کند. این کاملاً با اصول اصلی بازاریابی محتوا مطابقت دارد: محتوایی ایجاد کنید که ارزش شخصی را برای مخاطبان هدف شما فراهم کند

 

نکاتی برای ایجاد یک برنامه بازاریابی با محتوای سالم در بیمارستان
از آنجا که CMO های بیمارستان تغییر رویکرد به سمت یک استراتژی محور محور را شروع می کنند ، مهم است که اولویت های استراتژیک و بهترین شیوه ها را در خاطر داشته باشید. در حالی که حدود 83 درصد از سازمانهای بهداشت و درمان به نوعی بازاریابی محتوا مشغول هستند ، تنها 33 درصد از آنها یک استراتژی محتوای مستند در دست دارند. هر سیستم درمانی و بیمارستانی دارای اولویتهای استراتژیک مختلفی است ، اما در اینجا چند نکته برای ساخت برنامه بازاریابی محتوای بهداشتی شما ارائه شده است:

 

 

1. ارزش بازاریابی محتوا را برای C-Suite خود توضیح دهید و از خرید اجرایی کسب کنید
بیایید با آن روبرو باشیم ، مراقبت از بیمار ، تحقیقات و درآمد همیشه در اولویت های اصلی هر بیمارستان و سیستم درمانی قرار دارد. تکنیک های نوآوری بازاریابی ممکن است مورد توجه بسیاری از افراد در این زمینه نباشد ، اما بازاریابان می توانند ارزش یک برنامه محتوا را در کمک به دستیابی به اهداف اصلی بیمارستان یا سیستم بهداشتی توضیح دهند. برای مجموعه C خود توضیح دهید که چگونه محتوا می تواند داستانهای شگفت انگیز بیمار را بازگو کند ، تحقیقات پیچیده را توضیح دهد و در نهایت باعث افزایش حجم و رضایت بیمار شود.

با وجود تیم اجرایی خود در پشت سر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که بودجه لازم برای دریافت یک برنامه بازاریابی محتوا را از زمین دریافت خواهید کرد. در اینجا 14 آمار بازاریابی محتوا برای کمک به شما در ساخت یک پرونده تجاری قدرتمند در سال 2019 آورده شده است.

 

2. با مخاطبان خود گوش دهید - و تعامل کنید
هدف از هر برنامه محتوایی جلب توجه مخاطبان مورد نظر شما و تبدیل آنها به طرفداران و مشتریان قوی - یا در فضای بهداشتی - بیماران است. اگر تنها محتوایی که در کانال یا وبلاگ رسانه اجتماعی خود ارسال می کنید خود تبلیغی است ، شما را تنظیم می کند. بنابراین ، در عوض ، کانال های اجتماعی خود را برای فرصت های تعامل با بیماران ، کنترل کنید. آیا آنها به دنبال نظر متخصص هستند؟ آیا آنها می خواهند درباره خدمات در بیمارستان شما اطلاعات بیشتری کسب کنند؟ این سؤالات را بگیرید و آنها را به محتوا تبدیل کنید که جواب می دهد.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که مخاطرات همیشه در مراقبت های بهداشتی بیشتر هستند. اگر با رسانه ای در رسانه های اجتماعی درگیر شوید ، اجتناب ناپذیر است که از بیمارانی که با اورژانس های پزشکی سر و کار دارند یا از مراقبت از آنها ناراضی هستند ، بشنوید. سیاستی را در پیش بگیرید که انتظارات واضح را در مورد زمان پاسخگویی به بیماران مشخص می کند (به آنها اطلاع دهید که در صورت بروز فوریت های پزشکی باید از 9 تا 1 با آنها تماس بگیرند) ، شکایت های احتمالی را با دلسوزی و راهکاری برای تشدید صحیح در اداره بیمارستان ، انجام دهند. مطابق قانون HIPAA است.

 

 

3. استراتژی خود را مستند سازید و بدانید چه موقع تغییر آن زمان است
مستندسازی استراتژی بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا یک پایه برای موفقیت تعیین کنید. مخاطبان اصلی شما کی هستند؟ شما به عنوان رهبران فکر می خواهید کدام مباحث را داشته باشید؟ با کدام محتوا از محتوا حمایت می کنید؟ در کدام سیستم عامل محتوای خود را به اشتراک می گذارید؟ اینها فقط برخی از سؤالاتی است که به ایجاد استراتژی محتوا می پردازد.

مستندسازی استراتژی شما این امکان را به شما می دهد تا آن را با سازمان بازاریابی و بیمارستان گسترده تر به اشتراک بگذارید و اهداف برنامه خود را توضیح دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا بدانید چه کسی زمان تغییر زمان است. آیا سازمان شما برنامه جدیدی را برای درمان سرطان راه اندازی کرده است؟ در استراتژی خود فضا را در نظر بگیرید تا از آن حمایت کنید و بیماران را به سمت آن سوق دهید.

 

 

4. اندازه گیری ، اندازه گیری ، گزارش
اگر راهی برای سنجش عملکرد آن وجود نداشته باشد ، ایجاد محتوا چیست؟ به عنوان یک بازاریاب ، باید بدانید که مردم در حال خواندن و درگیر شدن با مطالب شما هستند. همچنین باید اتصال ROI خود را با اتصال تعامل مرکز خود به معیارهای تجاری مانند جستجوی بیمارستان یا قرار ملاقاتهای رزرو شده اثبات کنید. بازاریابی محتوا نیاز به یک روش متفاوت برای اندازه گیری نسبت به وب سایت دارد. بهینه سازی در برابر معیارهای بازاریابی محتوای کلیدی مانند عمق پیمایش و تبدیل به اطمینان از محتوای شما در ارزش محرک کمک می کند.

همانطور که قبلاً بحث شد ، جستجوی ارگانیک برای ارائه دهندگان و سیستم های مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است. اگر محتوای شما مخاطبی را پیدا نمی کند ، لازم است تغییر جهت را در نظر بگیرید. ابزارهای گوش دادن به اینترنت و سئو ، مانند آزمایشگاه ایده آل NewsCred ، می توانند به شما در پیگیری آنچه مخاطبان خود به دنبال هستند و سؤالاتی که می پرسند کمک کنند. برای پاسخ به سؤالات بیمار با POV و تخصص منحصر به فرد خود ، محتوا بسازید.

 

 

5- برای موفقیت سازماندهی کنید
تولید کنندگان محتوا و محتوا اغلب در بخش ها و مکانهای مختلف یک سازمان زندگی می کنند Relations روابط عمومی ، ارتباطات داخلی ، بازاریابی دیجیتال ، A / V و غیره. یک عملکرد عالی در کلاس بازاریابی محتوا ، تمام این منابع و کارشناسان موضوع را با هم جمع می کند ، و تیم هایی با کارکرد متقابل را قادر به ایده آل ، تولید و توزیع محتوای با کیفیت بالا می کند.

این دقیقاً همان کاری است که نورثول هنگام راه اندازی استودیوی محتوای خود انجام داد. همانطور که جینا چارک نورتول توضیح می دهد ، او و CMO رامون سوتو تلاش کردند تا تعدادی از بهترین تولید کنندگان محتوا را در سازمان گسترده تر Northwell برای کمک به "داستان گویی عاطفی با تمرکز بر توزیع و آگاهی شدید از تحلیلی که استراتژی توزیع ما را هدایت می کند ، جمع کنند.

 

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۵
حسین یزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی