آیا می خواهید محتوای ارگانیک اینستاگرام خود را بهبود بخشید؟ آیا به دنبال یک راهنمای بازاریابی محتوای Instagram برای دنبال کردن هستید؟
در این مقاله ، نحوه برنامه ریزی ، ایجاد و بهینه سازی محتوای اینستاگرام را برای کسب و کار خود خواهید فهمید.
شماره 1: چگونه می توان برای پروفایل اینستاگرام خود یک موضوع محتوا ایجاد کرد
اولین قدم برای اجرای یک حساب کاربری موفق اینست که برنامه ریزی کنید. از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، با تعریف ظاهر و احساس پروفایل تجاری خود شروع کنید.
هنگام ایجاد یک موضوع برای اینستاگرام ، باید فکر کنید:
رنگ ها برای استفاده
فیلترها برای اعمال بر روی تصاویر شما
نوع محتوا برای ارسال (فقط یک ایده خشن در این مرحله)
به حساب کاربری Instagram Canva نگاهی بیندازید. آنها انواع مختلفی از مطالب را ارسال می کنند اما در مورد رنگ هایی که استفاده می کنند دقیق هستند.
هرچه در خوراک آنها حرکت می کنید ، رنگ ها به صورت ارگانیک تغییر می کنند ، از بنفش تا قرمز شراب به هر رنگ دیگری که ممکن است فکر کنید.
مشاغل دیگر مانند لاکوست رویکرد متفاوتی دارند. Lacoste در درجه اول از رنگ های تجاری خود استفاده می کند - سفید و سبز - و به طور معمول هر خط در شبکه خود دارای پست های بصری مشابه است.
نمونه دیگر از نمایه جذاب اینستاگرام جذاب از خرده فروش لباس مادول (Mewell) آمده است. هنگامی که در پست های آنها حرکت می کنید ، یک پرشور خاص ظهور می کند: لرز ، آفتابی و آرام. بسیاری از این جلوه ها با استفاده از رنگ های گرم و عکس هایی که دارای یک آسمان آبی روشن هستند به دست می آید
اگر واقعاً می خواهید پیروان اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید مانند این که Lancôme در حساب اینستاگرام خود انجام می دهد ، شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و به هم پیوسته از تصاویر و فیلم ها تبدیل کنید.
سبک محتوای تصویری اینستاگرام شما باید نشانگر برند شما باشد. برای ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود ، به این سؤالات پاسخ دهید:
شما می خواهید مردم با مارک شما چه ارتباطی داشته باشند؟ استفاده از این رنگ ها را عمدتا در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید.
چه نوع محتوایی را می خواهید ارسال کنید؟ عکس ها و فیلم ها با افراد ، چهره های نزدیک ، محصولات شما ، مناظر؟ البته ، لازم نیست که خود را محدود به یک نوع عکاسی کنید ، اما کمک به شما برای داشتن یک ایده کلی در مورد انواع مطالبی که می خواهید ارسال کنید ، می باشد.
از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک موضوع قابل تشخیص در اینستاگرام استفاده از یک فیلتر خاص روی تمام محتوای شماست. این یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد استایل اینستاگرام امضا است.
شماره 2: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد
هنگامی که می دانید نمایه اینستاگرام شما به صورت بصری چه چیزی را بیان می کند ، آماده هستید تا برنامه ریزی محتوای خود را شروع کنید. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، با بازاریابی اینستاگرام خود به آنچه می خواهید برسید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف بسیار مهم است زیرا محتوای شما را در اینستاگرام منتشر می کند.
همچنین میزان زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید در نظر بگیرید.
اگر یک تجارت کوچک هستید ، ممکن است کسی نداشته باشید که تمام وقت رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کند. به همین ترتیب ، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل تمام این برنامه ریزی اولیه بسیار مهم است). با خود صادق باشید در مورد اینکه چه مدت زمان می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید تا بدانید که هر روز چند پست را می توانید معقول اداره کنید.
علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید. چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟
تقویم انتشار اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید
اکنون به ترکیبی از مطالبی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی ، فیلم ، داستان ، عکس و غیره). با ارسال مطالب متنوعی ، نه تنها یک نوع از همه زمان ها ، چیزهای جالب را حفظ کنید
آیا شما یک تجارت کوچک هستید یا یک مارک بزرگ ، استفاده از یک تقویم نشر برای برنامه ریزی مطالب خود به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید. همچنین در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.
اکنون بیایید به انواع مختلفی از مطالب مختلفی که می توانید برای اینستاگرام ایجاد کنید نگاهی بیندازیم.
اشتراک آمار و حقایق در پست های شما برای تعامل و اشتراک گذاری بسیار مفید است. در اینجا ، HubSpot یک گرافیک را با استفاده از تحقیقات مربوطه در مورد تجزیه و تحلیل به اشتراک می گذارد.
ارسال ها با حیوانات و حیوانات خانگی ، تصاویر خنده دار و مواردی از این دست نیز برای ایجاد درگیری مخاطبان شما مؤثر است.
تعطیلات ملی و تعطیلات جدید به طور یکسان می توانند الهام بخش محتوا برای اینستاگرام باشند. برای تعطیلات و رویدادها ، محتوای مضمون ایجاد کنید ، همانطور که در این پست از بافر که ماه پراید را جشن می گیرد قرار دارد
نکات آموزشی ، مشاوره و سایر مطالب می تواند به اعتماد سازی مخاطبان شما کمک کند. این پست HubSpot توضیح می دهد که چرا هشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند.
نقل قول های انگیزشی و موفقیت آمیز مانند این یکی از داوود در رسانه های اجتماعی محبوب است ، اما برای اینستاگرام بسیار مناسب هستند. به علاوه ، ساختن آنها آسان و ارزان است.
اینستاگرام همچنین مکانی عالی برای برجسته کردن محصولات شما است. در حقیقت ، با 80٪ اکانت اینستاگرام زیر حداقل یک تجارت ، مارک ها و محصولات کاملاً محبوب هستند.
شما می توانید محصول خود را در عمل نشان دهید ، همانطور که GoPro غالباً در حساب اینستاگرام خود عمل می کند.
یا به سادگی یکی از محصولات خود را برجسته کنید ، مانند Asos در اینجا انجام می دهد.
ابزاری برای کمک به برنامه ریزی محتوای اینستاگرام
یک روش برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شما استفاده از یک صفحه گسترده ساده یا حتی بهتر از یک صفحه Google است تا بتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید.
راه دیگر برای استفاده ، استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه و همکاری تیمی مانند Trello (در برنامه های رایگان و پرداخت شده ، با شروع از 12.50 دلار در ماه) است. عبارت "تقویم رسانه های اجتماعی trello" را جستجو کنید و چند الگوی آماده را برای هدف خود پیدا خواهید کرد.
در حالی که شما نمی توانید پست های اینستاگرام خود را با Trello برنامه ریزی کنید ، این یک ابزار مفید برای مراحل اولیه برنامه ریزی است: تعیین چه نوع محتوا برای ارسال ، تصمیم گیری در مورد ارسال آنها ، ثبت ایده های ارسال شده توسط تیم و غیره.
شماره 3: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کرد
اگر یک مارک بزرگ هستید ، یک سازمان ممکن است تولید محتوا را برای شما انجام دهد. به احتمال زیاد ، شما کارمندان تمام وقت دارید که فقط بر روی رسانه های اجتماعی تمرکز دارند ، خواه استراتژیک ، ایجاد ، ارسال ، تعامل یا اندازه گیری باشد.
اگر یک تجارت کوچک هستید ، تمام این منابع را در اختیار ندارید. به همین دلیل ، مشاغل کوچک معمولاً یکی از دو رویکرد را برای ایجاد محتوا اتخاذ می کنند:
آنها وقتی وقت یا الهام می گیرند محتوای جدیدی ارسال می کنند.
آنها مطالب خود را از قبل تهیه می کنند و مطمئن می شوند که همیشه مطالب جدید ارسال می کنند.
به عنوان یک تجارت کوچک ، تهیه روزانه و تهیه محتوای جدید آسان نیست. اگر بیشتر به در دسترس بودن و زمان خود تکیه می کنید ، این احتمال وجود دارد که شما از اینستاگرام نتایج شگفت انگیزی کسب نکنید زیرا:
شما به اندازه کافی محتوای ارسال نمی کنید.
شما محتوای خود را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف اینستاگرام خود ارسال نمی کنید.
شما به اندازه کافی به افراد نرسیده و به اندازه کافی درگیر می شوید.
اگر در ابتدا می خواهید طرفداران بیشتری را به خود جلب کنید ، ممکن است روی ارسال مطالب جذاب مانند نقل قول های الهام بخش و انگیزشی ، عکس های حیوان خانگی زیبا و انواع مشابه محتوا که مردم در اینستاگرام دوست دارند تمرکز کنید.
اگر از قبل مخاطبان مناسبی در اینستاگرام دارید و می خواهید فروش را رونق ببخشید ، نیاز به یک رویکرد متفاوت دارید - ارتقاء محصولات ، خدمات و شغل خود به طور کلی.
به یاد داشته باشید: اگر می خواهید نتایج بسیار خوبی از اینستاگرام حاصل کنید و اطمینان حاصل کنید که همه کارهای ممکن را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهید ، این توصیه من است: مرتباً وقت خود را صرف طوفان مغزی در ایده های جدید ، قرار دادن آنها در تقویم رسانه های اجتماعی خود و ایجاد محتوا کنید.
در اینجا بهترین راهکارهای مهم برای یادآوری در هنگام ایجاد محتوای اینستاگرام وجود دارد:
اهداف خود را همیشه در نظر داشته باشید. هر زمان که به یک ایده محتوا رسیدید ، از خود بپرسید که چه چیزی در دستیابی به شما کمک می کند.
از تصاویر ، فیلم و صدا با کیفیت بالا استفاده کنید. چه شما عکاسی سهام و چه کلیپ های ویدئویی را خریداری می کنید یا خودتان آنها را ایجاد می کنید (حتی اگر با تلفن هوشمند شما باشد) ، محتوای شما باید کیفیت بالایی به نظر برسد. اگر اینطور نیست ، آن را دور بیندازید و دوباره امتحان کنید.
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اندازه بهینه برای سیستم عامل است ، به ویژه اگر با استفاده از یک ابزار شخص ثالث آن را ایجاد یا ویرایش می کنید. اکثر ابزارهای تصویری گزینه های مختلفی از جمله انواع مختلف ارسال های اینستاگرام را ارائه می دهند.
اگر می خواهید فیلم های خود را بسازید ، سرمایه گذاری در چند قطعه مختلف از تجهیزات ویدئویی (هر کدام از آنها مرتبط است) سرمایه گذاری کنید: یک سه پایه برای دوربین (تلفن هوشمند) خود ، یک کیت روشنایی و میکروفون.
ابزاری برای کمک به ایجاد محتوای اینستاگرام
منابع رایگان و پولی عالی عالی وجود دارد که می توانید از آنها عکس و کلیپ های ویدیویی با کیفیت برای استفاده در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید:
عکس های رایگان: Unsplash ، Pexels و Pixabay
عکس و کلیپ های ویدیویی پرداخت شده: Shutterstock و Getty Images
هنگامی که صحبت از ایجاد تصاویر در رسانه های اجتماعی می شود ، Canva (برنامه های رایگان و پولی ، از 12.95 دلار در ماه) یکی از محبوب ترین ابزارها است. این برنامه رایگان یک تن از ویژگی های مفید را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به تعداد زیادی از قالب ها دسترسی پیدا کنید.
ویرایشگر کشیدن و رها کردن بصری برای استفاده است و تصاویر رایگان و پولی به طور مستقیم در ویرایشگر قابل دسترسی هستند. Canva برای ایجاد تصاویر الهام بخش و انگیزشی ، اضافه کردن علامت های سفید به پست های شما ، اضافه کردن تماس های اکشن (CTA) به تصاویر و متن های دیگر مفید است و باعث می شود پست های شما با انواع فیلترها و ویژگی های ویرایش بهتر به نظر برسند.
اگر یکی از برنامه های پرداخت شده را انتخاب کردید ، می توانید در هنگام ایجاد محتوا ، الگوهای را ذخیره کنید و با اعضای دیگر تیم همکاری کنید.
شماره 4: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد
هنگامی که محتوای خود را ایجاد کردید ، پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که مرتباً محتوای جدید ارسال می کنید.
مطالعات بسیاری را در بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام خواهید یافت. اما حقیقت این است که ، زمان های مطلوب برای ارسال به مخاطب شما بستگی دارد. بهترین راه برای پیدا کردن چه زمان هایی در اینستاگرام بهتر کار می کند ، شروع به ارسال و نظارت دقیق بر نتایج خود است. به دنبال روزها و زمانهایی باشید که بهترین نتیجه را کسب می کنید.
خوشبختانه ، اینستاگرام اکنون به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا محتوای ، تصاویر ، فیلم ها و GIF ها را تنظیم کنند. اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید ، من ابزاری مانند SocialPilot را پیشنهاد می کنم (برنامه ها با 30 دلار در ماه شروع می شود ، و یک آزمایش 14 روزه رایگان است) ، که به شما امکان می دهد همه حساب های خود را از یک مکان مدیریت کنید. برای مشاغل کوچک ، بسیار مفید و مقرون به صرفه است زیرا لازم نیست هزینه های مختلفی را بپردازید (و وقت خود را از رفتن به یک ابزار به ابزار دیگر و از دست دادن دوباره تلف کنید).
SocialPilot به شما امکان می دهد تا پست های رسانه های اجتماعی خود را تعیین کرده و چند ویژگی اضافی را که برای Instagrammers مفید است ارائه دهد:
تصاویر رایگان از کتابخانه داخلی آنها را برای اشتراک در حساب اینستاگرام خود پیدا کنید.
پست های اینستاگرام خود را با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش تنظیم کنید.
تصاویر خود را علامت گذاری کنید.
برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی محتوای خود با اعضای تیم همکاری کنید.
شماره 5: چگونه می توان محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را بهینه کرد
هنگامی که یک برنامه خوب و محتوای جذاب برای ارسال دارید ، چگونه می توانید نتایج خود را در اینستاگرام بهتر کنید؟ در اینجا چند روش برای تقویت دستیابی ، بهبود تعامل و رشد موارد زیر ذکر شده است.
Hashtag مربوطه را اضافه کنید
هشتگ قسمت بسیار مهمی در اینستاگرام است. هشتگ های مناسب (و تعداد هشتگ های مناسب) می تواند به شما کمک کند مخاطبان گسترده تری داشته باشید و دنبال کننده های بیشتری را جذب کنید.
اگر یک مارک بزرگ و دارای شناخت زیادی هستید ، ممکن است در تمام مدت نیازی به استفاده از هشتگ نداشته باشید. اما اگر یک شغل کوچک یا متوسط هستید ، مطمئن شوید که به هشتگ ها توجه زیادی می کنید و حداقل در همه پست های خود حداقل یک مورد استفاده می کنید. در غیر این صورت ، فرصت رسیدن به افراد بیشتری را از دست نخواهید داد.
قبل از اینکه من بهترین روشها را برای استفاده از هشتگ در اینستاگرام به اشتراک بگذارم ، اجازه دهید انواع مختلفی از هشتگ های اینستاگرام را مرور کنیم.
هشتگ های تجاری: این هشتگ هایی است که شما ایجاد می کنید و منحصر به فرد برای برند شما هستند. می توانید از آنها برای ایجاد نام تجاری خود و تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. اگر یک هشتگ مارک تجاری ایجاد کنید ، اطمینان حاصل کنید که آن را موجز ، آسان تایپ و به راحتی به خاطر سپرد. در اینجا نحوه استفاده Adobe از هشتگ های مارک در نمایه خود آورده شده است:
هشتگ های صنعت: این هشتگ هایی هستند که مربوط به یک صنعت خاص مانند # عکسبرداری هستند. این نوع هشتگ معمولاً بسیار محبوب است و ده ها میلیون پست دارد.
Niche - هشتگ: اگر #photographer یک هشتگ صنعت است ، هشتگ مانند #foodphotographer یک هشتگ طاقچه است.
هشتگ مکان: این هشتگ برای کسب و کارهایی که در مکان های خاصی کار می کنند می تواند بسیار کاربردی باشد. با استفاده از هشتگ های مکان مانند #london یا #newyorkcity ، می توانید برای مخاطبان گسترده تری بروید ، و یا برای مکانهای خاص و اجتماعات خاصی با هشتگ های مختلفی روبرو شوید. حتی ممکن است ترکیبی از مکانها و سوله ها ، مانند #northlondonfoodie را امتحان کنید.
هشتگ رویداد: هر زمان که یک اتفاق بزرگ رخ می دهد ، معمولاً یک هشتگ در پشت آن وجود دارد ، مانند #fifawwc برای جام جهانی زنان.
هشتگ تعطیلات: بیشتر تعطیلات دارای هشتگ های خاص خود هستند - از تعطیلات ملی مانند کریسمس ، تا تعطیلات جدید مانند #nationalcupcakeday.
در حالت ایده آل ، شما باید تا حد امکان از این انواع مختلف هشتگ استفاده کنید. همچنین ، دائماً با هشتگ های مختلف آزمایش کنید تا ببینید که چگونه آنها در نتایج شما تاثیر می گذارند.
اکنون که می دانید از انواع هشتگ می توانید استفاده کنید ، در اینجا بهترین روشها برای استفاده از هشتگ در اینستاگرام آورده شده است:
همیشه از هشتگ استفاده کنید. اگرچه می توانید تا 30 هشتگ استفاده کنید ، این بدان معنا نیست که این یک تمرین خوب است (حتی اگر این بدان معناست که ممکن است به افراد بیشتری برسید). مطالعات نشان می دهد داده های متناقض در مورد استفاده از هشتگ و تعامل ، بنابراین با تعدادی از هشتگ های مختلف آزمایش کنید و ببینید که چگونه این امر در نتایج شما تأثیر می گذارد.
قبل از استفاده از هشتگ ، تحقیق کنید. جستجوی سریع از هشتگ ها را انجام دهید تا ببینید تعداد و چه نوع پست هایی وجود دارد. پست های بسیار زیاد می تواند به معنای از بین رفتن محتوای شما در دریای به روزرسانی ها باشد.
برای دسترسی آسان ، هشتگ های مربوط را در یک سند ذخیره کنید. سپس هنگام ایجاد یک پست ، بر روی بهترین هشتگ های مربوط به آن محتوا کپی کنید.
فراتر از هشتگ های محبوب. ممکن است استفاده از هشتگ های فوق العاده محبوب وسوسه انگیز باشد ، اما حقیقت این است که ، محتوای بسیار ساده ای وجود دارد که ممکن است مال شما از بین برود. از ترکیبی از انواع مختلف هشتگ استفاده کنید: هشتگ های معروف ، هشتگ های طاقچه ، هشتگ مکان و غیره.
ابزاری برای یافتن و استفاده از اینستاگرام هشتگ
all hashags ابزاری برای شناسایی ، ایجاد و تجزیه و تحلیل هشتگ است. برای شروع استفاده رایگان از آن ، یک هشتگ / کلید واژه را تایپ کنید و مشخص کنید که آیا می خواهید Top (فقط هشتگ های معروف محبوب) ، هشتگ تصادفی یا Live را جستجو کنید.
نتایج جستجوی شما شامل ده ها (حتی صدها ، در برخی موارد) هشتگ از جمله هشتگ های مشابه برای در نظر گرفتن است. می توانید این گروه از هشتگ ها را با یک کلیک کپی کنید تا آنها را برای استفاده بعدی ذخیره کنید (یا آنها را مستقیماً به یکی از به روزرسانی های خود اضافه کنید)
Keyhole (از 29 دلار در ماه / با یک آزمایش 7 روزه رایگان) یک ابزار هشتگ ، نظارت آنلاین و تجزیه و تحلیل است که با سیستم عامل های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام کار می کند. یک ویژگی به شما امکان می دهد هشتگ را در زمان واقعی ردیابی کنید.
علاوه بر نشان دادن پست های برتر با استفاده از آن هشتگ ، آن را به مرور زمان تجزیه و تحلیل آن را انجام می دهد ، احساسات را در پشت به روزرسانی ها نشان می دهد ، تأثیر گذاران برتر را با استفاده از آن هشتگ نشان می دهد ، و موضوعات دیگر را نمایش می دهد.
همچنین می توانید از Keyhole برای ردیابی عملکرد حساب کاربری اینستاگرام و هشتگ های خود استفاده کنید.
به عنوان یک جایزه ، می توانید رقبای خود را رصد کنید تا ببینید که استراتژی هشتگ آنها چگونه در حال تحول است و می توانید از آنها یاد بگیرید.
برای مطالب خود از طول مطلوب زیرنویس استفاده کنید
طول زیرنویس اینستاگرام شما تا حدودی به نوع محتوایی که ارسال می کنید بستگی دارد.
اگر می خواهید پیوندی را در زیست نامه خود ترویج کنید و ترافیک را به سمت آن سوق دهید ، بهتر است عنوان را کوتاه و ساده نگه دارید تا مردم بدون نیاز به خواندن چند پاراگراف بتوانند CTA شما را ببینند.
اگر از طرف دیگر می خواهید یک داستان را آموزش دهید یا بگویید ، همانطور که TED Talks در این پست انجام می دهد از عنوان زیر استفاده کنید.
بعضی از پست ها به CTA احتیاج ندارند ، مانند عکسی از Labradoodle که شخصی برای کار آورده است و فقط برای سرگرمی و اهداف نامزدی است. اما به طور کلی ، شما باید هر زمان ممکن یا CTA را اضافه کنید یا افراد را وادار به انجام عملی مورد نظر خود نکنید.
چندین مکان وجود دارد که می توانید CTA اضافه کنید: عنوان ، تصاویر و بیوگرافی شما. هر کاری را که می خواهید مردم انجام دهند — به یک صفحه وب مراجعه کنید ، چیزی بخرید ، نظر دهید و از این قبیل موارد دیگر استفاده کنید - همانطور که GoPro در اینجا انجام می دهد ، آن را در عنوان و مطالب خود روشن کنید.
نتیجه
هنگامی که شما یک تجارت کوچک و بدون نام بردن از مارک های برتر هستید ، گرفتن نتایج از رسانه های اجتماعی می تواند مشکل باشد و اینستاگرام فرقی نمی کند.
بسیاری از مواردی که ما در این راهنما پوشش داده ایم به شما کمک می کند تا محتوا را ایجاد کنید که به جذب بیشتر دنبال کنندگان و تعامل های اینستاگرام کمک کند ، از جمله:
با استفاده از یک برنامه ارسال مداوم
ارسال انواع مختلف مطالب هر روز
اعمال ترکیبی از هشتگ ها
در حالی که اینستاگرام مطمئناً می تواند اسپم باشد (با سهم خود در پیروان جعلی ، حساب های جعلی و موارد مشابه) ، بسیاری از کاربران اصلی وجود دارند که هر روز وارد سیستم می شوند تا محتوای جدیدی از دوستان ، تأثیرگذارها و بله حتی از مارک ها مشاهده کنند. . و در حالی که ممکن است توجه شما را به برخی از آنها با محتوای عالی و دارای هشتگ های مناسب جلب کنید ، راه دیگر برای ادامه رشد موارد زیر و درگیری شما تعامل با کاربران است.
در اینجا بهترین روشها برای تعامل با اینستاگرام آورده شده است:
از CTA ها در پست ها و زیرنویس های خود استفاده کنید تا مردم را به تعامل با محتوای شما ترغیب کرده و نظر دهید.
هر روز وقت خود را صرف تماشای پست ، تماشای داستان و فیلم و درگیر شدن با طرفداران خود ، تأثیرگذار مربوطه در طاقچه و غیره کنید.
مرتباً به دنبال کاربران جدیدی باشید که ممکن است به برند شما علاقه مند باشند و با آنها تعامل داشته باشید.
شما چی فکر میکنید؟ آیا برای کسب و کار خود برنامه محتوای اینستاگرام ایجاد خواهید کرد؟ آیا نکات ایجاد محتوا برای ارائه دارید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
منبع